Páginas

miércoles, 25 de abril de 2012

KUXKUZEATUZ, AURKEZPEN EGUNA HELDU DA!

KUXKUZEATUZ, AURKEZPEN EGUNA HELDU DA!

Gaurko klasean ere taldeko lanak aurkezteari ekin diogu. Hiru taldek aurkeztu dugu gaur gure proiektua. Aurkezpenen gaiak oso desberdinak izan dira; TEKNOGRAFIA, IRAKASLE KONPETENTZIAK eta gurea ESKOLA 2.0. Gaien aniztasuna kontuan izanda oso diferenteak izan dira ere aurkezpenerako erabilitako baliabideak eta aurkezpenean jarraitutako gidoia (batzuk praktikoagoa eta beste batzuk teorikoagoa).


 TEKNOGRAFIA.  
NORBERE NORTASUNAREN ERAIKUNTZA. Jaiotzan dago bizitzan jarraituko dugun ibilbidearen abiapuntua. Jaiotzen garenetik hil egiten garen arte bizi izandako esperientzia pertsonalek norberaren izaera eta mundua ulertzeko era baldintzatuko dute. Bizitzaren ibilbide pertsonal horretan bakoitzak bere nortasuna eraikitzen joango da. Irakasleon nortasuna eta identitatea garrantzi handia izango du haurren irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan. Kuxuzeatuz taldean uste dugu irakasle batek hurrengo nortasun ezaugarriak izan behar dituela: afektibotasuna eta hurbiltasuna erakutzi, behatzaile roll-an egoteko erraztasuna eta gelaren errealitatera egokitzeko gaitasuna, besteak beste.
 Aurkezpenari dagokionez, oso aproposa iruditu zaigu mobymaker erabiltzeko eman dizkiguten aholkuak.





IRAKASLE KONPETENTZIAK.  
EGUNERATZEKO BEHARRA. Zeintzuk dira irakasle batek izan behar dituen gaitasunak bere ikasleak hezteko? Konpetentziak bizitza osoan zehar eskuratzen eta lantzen dira, irakasle batek beti eguneratu behar baititu bere ezagutzak, metodologia, etab. eta denbora pasa ahala, konpetentzia berriak sortzen dira. Gizartea aldatzen den heinean irakasleek bereganatu behar dituzten konpetentzia berriak sortuko dira. Gizarte moderno eta teknologiko honetan gero eta garrantzi handiagoa daukate IKTak eta ildo horretatik, ezinbestekoa da irakasleok IKT konpetentziak eskuratzea.
Oso interesgarria iruditu zaigu talde honek blog bat eraiki duela gelakideen artean gauzak konpartitu eta zalantzak argitzeko.


ESKOLA 2.0  
ERREALITATEA AZTERTUZ


Eskola 2.0 gaia nahiko gai teorikoa da. Hala ere gure helburua ez da izan teorikoki lantzea baizik eta ikastetxeetan dagoen errealitatea erakustea. Horregatik batez ere eskola 2.0ren barruan aurkitzen diren proiektuetan eta irakasle bati egindako elkarrizketan zentratu gara.
Ez gara gaurko sarreran luzatuko, izan ere, talde bezala burutu dugun prozesuarenb inguruan jada hausnartu dugu, hementxe bertan eskegi dugun lanean, autoebaluaketa atalean hain zuzen ere.
Eskola 2.0 inguruko lanak beraz, eskuragarri daukazuez gure blog honetan bai egindako ikerketa baita aurkezpena erabilitako power
pointa ere, esteka oso interesgarriekin.
Besterik gabe zuen gustokoa izatea espero dugu!
Gure autoebaluazioa Eskola 2.0 etiketaren barruan eskegi dugun lanean dago .












No hay comentarios:

Publicar un comentario