“INTRODUCCION A LA TECNOLOGIA EDUCATIVA”
Manuel Area Moreira
Laburpena: Munduak globalizazio bat jasan du eta honen motore bultzatzaile nagusi bat teknologia berriak izan dira, ondorioz, gizarteko esparru guztietara zabaldu dira . Honek izugarrizko aldaketa eragin du eta bere abantaila eta desabantailak ditu, modu desberdinean baino guztioi eragiten digutenak. IKT hauen eraginak hezkuntzan hainbat arazo sortu dute gizarte berri honi egokitzeko erronka sortuz.
Galderak:
1) Gure esperientzian oinarrituta, gaur egungo eskolak IKTen hedapenak eskatzen duen egokitze prozesuan murgilduta daudela iruditzen zaigu?
2) Irakasle gisa, zer iruditzen zaigu IKT hauen integrazioa eskoletan? Baliabide lagungarria edo gura lana oztopatu dezakeen aldaketa?
Hitz gakoak: Globalizazioa, hedapena, egokitzapena, prozesua,erronka.
2.KAPITULUA: LA TECNOLOGIA EDUCATIVA COMO DISCIPLINA PEDAGOGICA
Laburpena: Hezkuntza teknologikoa disziplina pedagogiko gisa 50 hamarkadan sortu eta gaur egun arte garatuz joan da. Garapen honen ondorioz, gizarte zietzien kritikak disziplinartekotasunaren ikuspegitik H.T.ren berkontzeptualizazioa eragin du. Hezkuntza teknologikoa informazio-komunikazio eta hezkuntzaren arteko erlazio eta elkarrekintza gisa definitzen da.
Galderak:
1). Zer iritzi dugu aipatzen diren kritika topikoez?
2) Artikulua irakurrita, irakasle ikuspuntutik nola ikusten dugu hezkuntza teknologikoa?
Hitz gakoak: Hezkuntza teknologikoa, garapena, disziplina, pedagogia, kritika.
GURE BEHARREN ZERRENDA:
1) Informazio eta formakuntza beharra.
2) Iritzi,kritika, esperientzia… desberdinak entzun eta hausnarketa eginez ondorio propioak ateratzeko beharra.
3) Etengabe eguneratzeko beharra.
4) Zeintzuk dira irakaslegi gisa garatu behar ditugun konpetentziak?
5) Haurren beharrak ezagutu eta asetzeko modu desberdinak ezagutzea (materiala, baliabideak…)
No hay comentarios:
Publicar un comentario